Deel deze pagina
Print pagina

Complimenten en klachten

Onze medewerkers doen hun uiterste best om goede kwaliteit van zorg te bieden aan de kinderen, jeugdigen en de gezinnen die aan hen zijn toevertrouwd. Omdat iedereen anders is, is dit maatwerk.
Door van u te horen wat we goed doen en wat beter kan, leren wij elke dag.
 

Maak het bespreekbaar

Onze medewerkers staan open voor uw wensen en kritiek. Zij horen daarom graag als eerste als u iets verbeterd wilt zien. Het helpt vaak al door er gewoon samen over te praten. Toch kan het gebeuren dat het gesprek voor u niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd of dat u - om wat voor reden dan ook - liever met iemand anders wilt praten. U kunt dan contact opnemen via onderstaand contactformulier, met de manager van de afdeling of de klachtenfunctionaris van Mondriaan.

Onderstaand contactformulier kunt u gebruiken voor uw opmerking of feedback. Ook kunt u ons via dit formulier een vraag stellen.
Wij vragen u echter vriendelijk eerst onze disclaimer te lezen. Als u gebruik maakt van deze website en een reactie via het contactformulier verstuurt, betekent dat automatisch dat u akkoord gaat met de inhoud van de tekst.


 

Contactformulier






Ik ga akkoord met de disclaimer*


Vertrouwenspersoon

Als u vragen of klachten heeft over de behandeling, de opname, het verblijf of de bejegening, kunt u terecht bij de patiëntenvertrouwenspersoon (PVP). De patiëntenvertrouwenspersoon geeft u advies en bijstand. De PVP weet welke rechten en plichten u als patiënt in de geestelijke gezondheidszorg heeft en kan uw vragen hierover beantwoorden. De PVP kan u ook helpen bij klachten over de instelling. Meer informatie.

Klachtenfunctionaris

Mondriaan heeft op dit moment vier klachtenfunctionarissen. Zij hebben een onafhankelijke positie en zijn het aanspreekpunt voor alle vragen over klachten. Daarnaast vervullen zij een belangrijke rol bij het bemiddelen en oplossen van klachten. Zij gaan graag met u in gesprek en zullen al het mogelijke doen om tot een goede oplossing te komen.
U kunt de klachtenfunctionarissen tijdens kantooruren rechtstreeks benaderen.

Mocht u ondanks de bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet tot een passende oplossing komen, dan kunnen zij u informeren en ondersteunen bij het indienen van een schriftelijke klacht.